MyProtein se z rozvíjející britské značky sportovní výživy stal číslem jedna v Evropě. Nyní expanduje do USA a na další kontinenty. Ambicí Myprotein je stát se největší značkou sportovní výživy na světě do roku 2020. Cílem MyProtein je nabídnout …
MyProtein se z rozvíjející britské značky sportovní výživy stal číslem jedna v Evropě. Nyní expanduje do USA a na další kontinenty. Ambicí Myprotein je stát se největší značkou sportovní výživy na světě do roku 2020. Cílem MyProtein je nabídnout výrobky nejvyšší kvality za nejnižší možné ceny, které se denně analyzují tak, aby nikdy nemohly být poraženy na ceně. Více než 80% sortimentu vyrábí ve vlastním výrobním závodě, spolu s obaly a etiketami.
Nenašli jste, co jste hledali?
Pošlete nám tip na produkt a my ho zkusíme zařadit do nabídky.
Doporučit produktPotřebujete poradit?
Napište nám a rádi vám pomůžeme s výběrem a vyhledáváním vhodného produktu.